The New Pastels

Jag har sagt det innan och jag säger det igen - jag ÄLSKAR pastell! Helt ärligt, finns det något vårigare än pastellfärger? Nej, troligtvis inte. Dessa bilder kommer från Nelly.com, och där finns det en massa fina plagg i pastell. Klicka HÄR för att komma till en massa fina pastellprodukter från Nelly.
 
Fashion | |
#1 - - Fanny:

Jag tycker också om pastell, dock är det inte mina färger på kläder! Jag ser så blek ut i det! :/

#2 - - ♫♪ sandra:

fint!

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så snyggt!

#4 - - Cajsa:

Åh men det finns nog inte mycket som är snyggare än lite pastell på våren! Så himla härligt när man får byta ut alla tråkiga vinterkläder mot ljusa vårkläder istället!!!

#5 - - Ida - foto & häst:

men guuud så snyggt! åh älskar allt!

#6 - - Filippa:

Vilken fin kollektion! Tycker också om pastell!

#7 - - Prietha:

Ljusblå och korall är så fint till en bränna!

#8 - - Matilda Wikblom:

verkligen så snyggt.

#9 - - Jossie:

Pasteller är så grymt snyggt!!

#10 - - maja söderberg:

så himla fint!!

#11 - - Julia:

åh älskar pasteller :))

Upp