The Making of Harry Potter

När jag och mamma var i London så besökte vi the Making of Harry Potter. Wow vad häftigt det var! Att få se vart filmerna spelades in, och rekvisitan som användes i filmerna. Jag tog gaaaanska många bilder här, haha, men har valt att inte visa alla.
 
När vi var där så var även de riktiga djuren som är med i Harry Potter filmerna där! Här ser ni en av hundarna som spelade Fang (tror det var 3 hundar totalt genom filmerna).
 
Och här ser ni även mr Filch katt Mrs Norris och Hedwig (!!!). 
 
 
 
Resor | |
#1 - - Evelina:

neej vad fina bilder!! Lite avundsjuk här ;')
Kram :')

#2 - - linah:

åh va fint:D!

#3 - - CQ:

Häftiga bilder! Gillar färgerna!

#4 - - Emma Ekstén:

Dit vill jag sååååååå gärna!

#5 - - Angelica:

Jag är visserligen inget HP-fan, men måste ändå säga - vilken upplevelse!

#6 - - Jossie:

Kan säga att jag är så sjukt avundsjuk!! Typ grinar!! Haha

#7 - - Elin Almqvist:

Gud vad avundsjuk jag är :( vill så gärna åka dit, min dröm! älskar harry potter mer än allt typ

#8 - - maja söderberg:

åh va coolt :)

#9 - - Amanda♥:

Åh så häftigt!

#10 - - MALIN:

Det vill jag också uppleva! SÅ coolt!

#11 - - olivia:

Åh nää vad häftigt! avis jag blir!

#12 - - Emma:

Men åh vad häftigt! :')

#13 - - Mikaela:

Vilka härliga bilder :D

Upp