Vad vill ni se mer av?

Jag tänkte kolla vad ni gillar mest att läsa för sorts inlägg på min blogg, så att jag vet vad jag ska satsa mest på. Så genom några enkla klick så hjälper ni mig, vilket hade varit riktigt snällt. Så bara klicka i rutan nedan!
 
webvoter-omröstning
Vad gillar ni mest för sorts inlägg?

Inlägg från vardagen
Inredning
Mode och skönhet
Musiktips
Outfits
Träning och hälsa
Åsikter och texter

    Se resultat
 
Finns det något särskilt som ni vill läsa, eller något specifikt inlägg som ni vill att jag saka skriva så lämna gärna en kommentar och berätta vad i så fall!
 
Allt & inget | |
#1 - - VERONICA - fashion blog:

Jag röstade mode och skönhet! :) Alltid kul

#2 - - Linn:

Gud vilken härlig blogg du har! Här kommer jag kika in flera gånger :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

#3 - - Linn:

Gud vilken härlig blogg du har! Här kommer jag kika in flera gånger :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

Upp