Skräck

Idag var Gustav som sagt här ett tag. Vi har varit ute lite då det var så otroligt fint väder! Jag tvingade även honom att ställa sig framför kameran och ta några bilder med mig, hehe. Sedan så har vi även kollat på filmen Annabelle som ni säkert vet är en skräckfilm. Gustav hade sett den innan men inte jag, och hjälp vad läskig den var. Jag gillar verkligen inte skräckfilmer (och ändå var det jag som ville se den..). Jag ogillar redan att vara ensam hemma och är lite mörkrädd, så nej, skräckfilmer är egentligen inget för mig. Skulle aldrig få för mig att se på en skräckfilm själv, men det gick ganska bra nu när jag hade Gustav att krama.
 
Denna killen är verkligen bäst, honom älskar jag ❤
 
Glöm inte att vara med och delta i veckans blogg >här< !
 
Vardag | |
#1 - - Vendela:

Åh, vad fina ni är tillsammans!

#2 - - Josse:

fina bilder!

#3 - - VERONICA - fashion blog:

Himla fina bilder, så fina tsm :) Ha en grym vecka tjejen, massor med kramar.

#4 - - ebba:

så fina!

svar: ja supergott :)

Upp