Inte en bra dag

Idag är ingen bra dag. Just nu vill jag bara åka hem. Det är skönt att det är en kort skoldag idag. Vi har två inställda lektioner så jag slutar 12.05. Jag ska med en gång hem, mysa ner mig i sängen med en kopp varm choklad och sätta på en bra film. Funderade nästan på att skippa sista lektionen (förlåt mamma, om du läser detta) dock så är det franska och jag måste verkligen gå på den om jag någonsin ska fatta något, haha.
 
Jag är en väldigt känslosam person och ibland kan minsta lilla sak förstöra en hel dag, men det kan även ändras till en bra dag lika snabbt. Dock så började denna dagen dåligt, och den ser tyvärr inte ut att bli bättre. Men jaja, nog med klagande för det här inlägget. Blir lite deprimerande, haha. Men man kan inte alltid vara på topp, och det är okej. Och då borde man kunna skriva om det, lika väl som man skriver om allt positivt i sitt liv. Dock är det mycket ovanligare att skriver ut det negativa, jag antar att man vill försöka dölja det, och bara visa upp ett perfekt liv. Men det är bara en fasad, allt kan inte alltid vara positivt utan det måste även vara negativt ibland. För annars skulle man ju inte uppskatta det positiva. Och det är exakt lika naturligt, och jag ser ingen mening med att fösöka dölja detta. 
 
Texter, Vardag | |
#1 - - J E N N I F E R:

fin du är!

#2 - - Emma:

Fina bilder :)

#3 - - MALIN:

Dina ögonfransar är helt perfekta!

#4 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Så fina bilder :)

Upp