Goodmorning

Idag har jag sovmorgon till 10.40 så just nu sitter jag hemma i sängen och bara tar det lugnt! Det är skönt att börja så här sent, man slipper stressa på morgonen vilket jag avskyr att göra. Dock så slutar jag sent idag, vid 16.20. Men man får vara glad ändå, för det är ju trots allt fredag!
 
Idag är jag på väldigt bra humör, jag har känt att jag varit lite ur balans de senaste dagarna, men nu så börjar det vända igen, vilket är väldigt skönt. 
 
Vardag | |
#1 - - Denise Taylor:

Skönt att vara på bra humör :)

#2 - - Trisiaa:

Hej!
Jag har just nu en tävling på bloggen där man kan vinna en personlig almanacka som man själv får designa - till ett värde av 325 kr!
Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med! :)
Direktlänk: http://fames.se/trisiaa/tavling-vinn-en-personlig-almanacka/

Ha en fortsatt fin fredag! :D

#3 - - Trisiaa:

Hej!
Jag har just nu en tävling på bloggen där man kan vinna en personlig almanacka som man själv får designa - till ett värde av 325 kr!
Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med! :)
Direktlänk: http://fames.se/trisiaa/tavling-vinn-en-personlig-almanacka/

Ha en fortsatt fin fredag! :D

#4 - - CASSANDRA:

sv;tackar :D
ha en bra dag!

#5 - - S A N N A ♥:

Åh vad skönt med sovmorgon!

#6 - - Emma & Julia:

Åh vad skönt med sovmorgon, finfin bild också :D

#7 - - Caroline Blomberg:

härligt med sovmorgon!

#8 - - Michelle W - :

Åh Tack !

Sv; Planer för imorgon ?

#9 - - Emelie:

Så underbart att ta det lugnt på morgonen! :)

#10 - - Vendela:

Åh så skönt med sovmorgon, bland det bästa som finns!

#11 - - Emma - engstromemma.devote.se :

Så härligt att du hade sovmorgon! :) hoppas du får en bra helg! Kram

#12 - - Liborius:

skönt med sovmorgon! det tog jag idag:)

#13 - - Jossie:

Skönt med sovmorgon!!

Upp