Brooklyn

Måndagar är ingen rolig skoldag, och inte bara för att det är just måndag. Utan det är även den dagen då alla lektioner jag gillar minst är, alla på en dag. Natur, religion, samhäll och franska. Dessa är nog de ämnena som ligger i botten för mig. Natur och franska skulle jag helst skippa helt om jag kunde, haha. Men dagen var ändå rolig, och gick faktiskt ganska snabbt! Men snart slipper jag skolan, i alla fall för ett tag. För nästa vecka är det nämligen sportlov. Så skönt. Har ni också lov nästa vecka, eller när har ni lov?
 
Nu sitter/ligger jag i sängen och kollar på en serie. Ska snart börja städa lite då mitt rum är kaos, sedan ska jag ta en varm och skön dusch! Kram
 
Vardag | |
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Tröjan var super snygg! :)

#2 - - S A R A:

snygg t-shirt!

#3 - - Celine:

Åh så snygg tröja!

#4 - - Malin:

Snygg tröja :)

#5 - - Angelica Bengtsson Fotografi:

Vad skönt med lov nästa vecka, jag har lov vecka 8 så det är två veckor kvar men det går snabbt!!

#6 - - Linnea:

Tack för kommentaren på bloggen. Jag tycker verkligen om tröjan på bilderna :)

#7 - - Ida - Hon som föddes med LKG:

Oj vad tidigt ni har lov :) Vi har först vecka 10.

#8 - - MALIN:

Fin tröja! Och fin tjej!

Upp