Apartment

I lördags så var jag med familjen och kollade på en lägenhet som vi kanske ska flytta med till mamma. Den var väldigt fin, vit, ljus, många fönster, vilket jag gillade. Ännu vet vi inte om det är mamma eller pappa som kommer flytta. Någon kommer i alla fall ha kvar huset för tillfället, vilket jag är glad över. Tror det skulle bli lite mycket med två flyttar samtidigt. 
 
Jag kommer nog inte skriva så väldigt mycket om skiljsmässan just nu, men kommer ändå försöka hålla er så uppdaterade som möjligt. Detta är fortfarande väldigt nytt och jobbigt, så jag hoppas ni förstår varför jag inte skriver så mycket om allt detta...
 
Vardag | |
#1 - - Josse:

Hoppas det känns bättre snart! :)

#2 - - maja söderberg:

va spännande, men dock jobbigt ja :(

#3 - - Robex Lundgren:

fin bild

#4 - - ida foto. ♛:

superfin lägenhet! men förstår att de är jobbigt :(

#5 - - MALIN:

Tråkigt att dom ska skiljas (jag väntar bara på att mina föräldrar ska göra det.....) men kul med ny lägenhet!

Upp