HALFO

Tror jag i förbi farten har nämnde för ett tag sedan att jag skulle på intervju för en av skolans föreningar. Denna förening var då HALFO, vilket är skolans fotoförening som jag hade sökt till. Sedan i söndags fick jag ett sms från dem då dem berättade att jag hade kommit med! Och sedan igår så hade vi ett snabbt möte och där vi bestämde att vi tre som var nya i föreningen skulle fota uttagningen till Teknis vs. Bäckäng som sker idag. Så jaa där befinner jag mig antadligen nu, jag har gjort detta inlägget tidsinställt då jag inte vet hur lång tid detta kommer ta. Men skulle gissa att jag fortfarande befinner mig vid uttagningen.
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Sanna Preifelt:

Åh vad fina bilder :)

#2 - - Sofia:

Tack så mycket :D
Hoppas du har haft en bra dag!

#3 - - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Gud vad vacker du är!

#4 - - maja söderberg:

åh va fin du är!!

#5 - - jacquiline:

VACKER!!

Upp