Emelie Ohlsson

Vill du utvecklas inom din fotografering eller bli fotad? Då rekommenderar jag Emelie Ohlsson! Det var på en av Emelies kurser som jag stod modell på för ett tag sedan och innan dess hade jag följt hennes blogg och hade hennes webbkurs Naturfotografering. När jag sedan stod modell så fick jag ett presentkort och detta utnyttjade jag när Emelie sålde sina webbkurser som skulle försvinna ur sortimentet. Jag köpte då kursen Porträttpaketer som jag började läsa idag. Och hur nöjd kan man inte vara? Har redan påbörjat andra kapitlet för det är så intressant och har lärt mig en massa nytt som jag inte hade någon aning om eller som jag inte hade förstått hur det fungerade. Emelie är en underbar person som är superduktig på det hon gör, hon får en verkligen att förstå vad man ska göra, till och med genom en text! Så klicka er in på hennes hrmsida och ni vill ha en prisvärd fotookurs eller en fuktig fotograf. Ni kommer till hennes hemsida genom att klicka HÄR.
 
 
Tips | |
#1 - - sannasvedin.se:

Sv: jag har börjat på samhällslinjen:)

Går du på en stor skola?:)

#2 - - Emelie - Foto & Skönhet ♡:

Sv: Ja 40 mil bort från Ullared, själv då?

#3 - - Eriica:

Jätte fin blogg! :)

kram

#4 - - Terese Brodin:

Gud va kul, allt bra?

#5 - - sannas rum:

Hon är verkligen hysteriskt duktig :)

Upp