Världens bästa syster

Jag har nog världens bästa syster. Kan inte tänka mig att det skulle kunna finnas någon bättre än henne. Denna box låg och väntade på mig när jag kom hem ifrån skolan idag. Egentligen skulle jag fått den i måndags men glömde helt bort att kolla brevlådan då och sedan blev det ju så att jag följde med mamma upp till Linköping och Louise. Detta var nog det finaste min kära syster kunde göra, började helt ärligt gråta när jag öppnade paketet, haha. Men tack världens bästa syster, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig <3
 
Denna box kommer från godisboxen.se om någon skulle undra!
 
Vardag | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad gulligt gjort av henne! :)

#2 - - Caroline Blomberg:

men gud vilken bra syster du har!

#3 - - Ida Lindborg ♡:

åh vad sött av henne :)

Sv: Tack så mycket! :D

#4 - - Céline:

men gud vad gulligt!!

#5 - - Nathalie Tegelstam:

Men åh vad gulligt av henne! :) kram

#6 - - linah:

åh va gulligt:D!

Upp