The dream of traveling

Louis Cole
Jay Alvarrez
Detta är två personer som jag är grymt avundsjuk på. Deras liv går i princip ut på att resa och upptäcka världen. Göra saker som de flesta människor endast kan drömma om att få göra. Jag vill ha deras liv. Tänk att få åka runt på en massa äventyr och bara ha roligt. Njuta i solen, lära sig surfa, åka helikopter, hoppa fallskärm, träffa kängurus, och upptäcka en massa olika ställen. Åh hur får man ett sådant här liv? Om någon vet, tell me! Det första jag tänker på är kostnaden, allt måste ju kosta otroligt mycket, hur får man ihop pengarna? Dags att börja spara kanske?
 
Resor | |
#1 - - maja söderberg:

åh har varit inne på deras instagram, såå häftigt!

#2 - - Julia Persson:

Åh gud!!

#3 - - Natalie:

Ja det hade verkligen inte varit så dumt!! Vill resa överallt:))

#4 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Jag har flera vänner som är säsongsarbetare vilket i princip innebär att de jobbar stenhårt hela sommaren och sedan är ute och reser resten av året och ekonomin verkar gå ihop för dem ^^

#5 - - Sofia:

vilka härliga bilder alltså!

#6 - - Meg:

Haha har tänkt exakt samma sak. Hur har de råd?!? Hade också velat göra allt det där!

#7 - - linah:

min bror gör så, han har vart ute o rest i 3år nu
inte vart i sverige på 3år haha!

#8 - - Emma:

Åh vilket drömliv!

#9 - - Liniis:

Ett sånt liv skulle jag absolut INTE säga nej till! :D

Upp