New balance 711

När jag och mamma var i Linköping hos Louise så åkte vi till Tornsby och kollade i lite affärer. En av affärerna vi gick in i var en adidas outlet. Där hittade min mamma ett par grymt snygga New Balance skor. New Balance har ju varit ett skomärke som har varit populärt ett tag och kommer fortsätta vara det även i vår. Mamma köpte modellen 711, vilka är mer ett par träningsskor men som hon kommer använda till vardags. Ska jag vara helt ärlig så är jag ganska avundsjuk på dessa skor då dem är grymt snygga. Jag kommer säkerligen sno dessa skor flertalet gånger, haha!
 
Fashion | |
#1 - - Suss:

Så sjukt nöjd med köpet! :)

#2 - - Mikaela:

Riktigt snygga! :)

#3 - - Alyssa - Spiritualism, häxkonster och vardag:

De va riktigt snygga :)

Fin blogg du har! Kände ett lugn och en glädje när jag gick in här :) Kommer följa din blogg!

Svar: Åh vad roligt! Hoppas du kommer gilla det du ser :)
Jessica Antemyr

#4 - - Sofie:

Superfina skor ju!

#5 - - MIE JENSENS FOTOBLOGG:

Sjukt snygga!

#6 - - N:

Snyggaa!!

#7 - - Emma:

New Balance har så himla snygga skor! Vill också ha ett par :')

#8 - - hanna k:

Åh vilka fina skor!!

#9 - - Celine:

Så snygga skor!

Upp