Isabellas hemligheter

Denna dagen började med en mysig frukost på café Viskan med mina två kompisar Veronika och Matilda. Det var riktigt roligt, speciellt eftersom att det var ett tag sedan vi sågs. Efter detta blev det skola, vilket rullade på ganska bra. Och nu har jag kommit hem och äter ett litet mellanmål. 
 
Jag har just nu börjat läsa Isabella Löwengips bok Isabellas hemligheter, denna boken har legat här hemma på bokhyllan i typ ett år men aldrig blivit av att jag läst den. Så tänkte att jag skulle göra det så får vi se om den är bra och i så fall kanske jag köper hennes andra böcker :)
 
Vardag | |
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

#2 - - Oslofru:

Så mysigt. Funderar själv på att läsa hennes böcker. :) Skriv gärna när du läst den vad du tyckte :D

#3 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad mysigt! :D Den boken är sååååå bra!

#4 - - Karin:

Du får skriva sedan om hur den va då :)

#5 - - Stina:

Åh vad mysigt det där såg ut :)

Upp