Den efterlängtade tatueringen

Skrev innan att det troligtvis inte skulle bli någon mer uppdatering idag, men så blev det icke! För var bara tvungen att berätta vad jag har gjort. Nämligen tatuerat mig! Hade nästan förträngt att jag skulle göra det idag, eller i alla fall funderat på att boka om tiden då jag inte mådde så bra. Men då jag skulle få vänta en lägre tid på ny tid så valde jag att gå dit och tatuera mig ändå.
 
Som ni ser så tatuerade jag mig på revbenet, och jag blev verkligen grymt nöjd över tatueringen. Just nu är den inplastad så kunde inte ta något bra foto för att visa er hur den blev. Men det ska jag försöka göra imorgon! Har ni någon tatuering eller skulle ni vilja ha en? 
 
Vardag | |
#1 - - S A N N A ♥:

åhhh vad kul! Ska bli kul att se den! Vill också göra tatuering men är bara 15

#2 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Spännande! Jag vill ha, men jag vet inte riktigt vad. Eller jag har en idé jag tänkt på länge (alltså typ fem-sex år länge) haha, men det blir liksom aldrig riktigt 100% bra i mitt huvud... Men någon gång kanske.

#3 - - Amanda Engberg:

Jag skulle vilja ha en! En fjäder eller någon text på revbenen :)

Kram

#4 - - Alyssa - Spiritualism, häxkonster och vardag:

Åh, ser fram emot att se resultatet! Har hört att revbenen är bland de ställen som gör mest ont att tatuera sig på. Gjorde det ont? :) Jag har ett ankare på ankeln som min pojkvän gjort men vill egentligen ha massa fler tatueringar ex. en triple goddess symbol i nacken, en hjortskalle, typ bohemiskt stuk liksom... Grejen är ju att det kostar så mycket och jag kan verkligen aldrig bestämma mig för vad jag ska göra, haha!

#5 - - Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) Och jag ser verkligen fram emot att få se din tatuering :D

#6 - - maja söderberg:

spännande!! dock vet jag inte om jag vill ha en tatuering :o

#7 - - Julia:

åh kul, jag har 2 st :)

#8 - - Matilda - Skönhetsblogg:

Åh vad spännande! Har två tatueringar :)

#9 - - Nathalie Tegelstam:

Åh vad roligt, vill verkligen se resultatet sen! :) kram

#10 - - Celine:

Åh jag vill verkligen ha en! Vet inte vad bara haha!

#11 - - Alice:

Åh vad roligt! spänd att se resultatet!

#12 - - hanna k:

Åh ja det tycker jag verkligen att du ska visa!!!

#13 - - Helen:

Jag skulle vilja skaffa en men är för feg :P

Upp