Bloggbyte

Efter dryga fem år på blogg.se har jag nu valt att byta bloggportal och starta om bloggen på ett nytt ställe. Det ska bli spännande att se hur jag kommer tycka om min nya bloggportal, vem vet, kanske jag kommer tillbaka hit någon dag? Men jag hoppas att även ni följer med mig i bytet!
 
Klicka HÄR för att komma till min nya blogg!
 
Tack för denna tiden blogg.se <3
 
Vardag | |
#1 - - Robex Lundgren:

vacker bild

#2 - - Amanda♥:

Såå fin!

#3 - - ɑ n n i k ɑ:

Hej! Månadens blogg är avslutad. Så ta och kika in om du vann eller ej. Annars är det bara att delta igen! ^_^

http://blogofphoto.webblogg.se/2015/march/manadens-blogg-vinnare-ny-omgang-2.html

(Du får denna kommentar för du har deltagit i Månadens blogg)

#4 - - sofft.blogg.se:

Fina ögon!

#5 - - Johanna Holmgren:

Hej,

hos mig hittar du ralph lauren, tiger of sweden, sand m.m kika gärna in ! :)

Hälsning
Johanna

http://mywardrobebox.blogg.se/

#6 - - Ida Lindborg ♡:

åh fina du!

Sv: Tack så mycket ♡

#7 - - Erica:

Du är otroligt vacker, vet du det? Kram!

Upp