Svar på frågestunden

Här kommer svaren från min frågestund jag hade! 
 
Drömresa? / Drömresemål? 
Min drömresa skulle nog vara att åka till Australien. Har alltid velat åka dit, och vill klappa en känguru!

Vad ser du dig själv om fem år? 
Om 5 år är jag 23 år gammal. Jag har då gått ut gymnasiet och studerar vidare. Vad jag studerar vet jag inte. Jag vill ta en kurs i engelska och då gärna även göra detta i Storbritannien, så kanske bor jag för tillfäller där?

Favoritfärg? 
Även fast det egentligen inte är riktiga färger, så svart och vitt. Annars limegrön och himmelsblå!

Vad gillar du bäst med dig själv?
I mitt utseende så gillar jag mina ögon och ögonfransar mest, annars så gillar jag min envishet, haha!
 
Hur gammal är du? 
Jag är 18 år gammal :)
 
Favoritbloggar?
Tänkte att jag gör ett inlägg med detta! 
 
Om du fick välja vart i hela världen du fick befinna dig just nu, vart skulle det vara då? 
Jag skulle vilja vara på en resa i Australien med någon som står mig nära.

Varför började du blogga? 
Jag började först blogga för att jag ville ha någonstans att lägga upp mina foton jag tog, nu har min blogg dock övergått från en fotoblogg till en vardagsblogg.
 
Drömmar i livet? 
Hmm.. om jag verkligen fick drömma skulle det vara att gå på en IVY-legue skola, dock är det ju väldigt svårt att komma in på en sådan skola, och även väääääldigt dyrt. Annars är det att resa och upptäcka världen!
 
Vad ska du gå/går du/har du gått för linje?
Jag går just nu första året på Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktningen journalistik & författarskap.

Vad är dina framtidsplaner? 
Jag vill resa mycket och verkligen njuta av livet till max. Men sedan vill jag även bli journalist och ha en familj att komma hem till på kvällarna.

Vad är dina styrkor och svagheter? 
Åhh svår fråga. En styrka som jag har är att jag är väldigt envis, detta kan dock även vara en svaghet i vissa lägen, men jag ser min envishet som mest positiv! En annan svaghet är att jag är väldigt känslosam, vilket kan göra att jag kan överreagera lätt. 

Kommer du följa några trender i vår?
Jag kommer nog följa den vanliga vårtrenden med ljusa färger! Även sneakers är något som jag kommer satsa på och något jag sett mycket nu (speciellt adidas sjukt snygga skor). En trend som jag däremot inte kommer följa är bootcutbyxan som varit populär nu och som kommer fortsätta vara det i vår, nepp det skulle jag faktiskt aldrig ta på mig.
 
 Vad är ditt drömyrke? 
Just nu är mitt drömyrke att bli journalist!
 
Vad gör du helst en ledig dag? 
Antignen skulle jag vilja åka till Göteborg och träffa min bästa kompis Klara. Vi går runt i stan, äter frozen youghurt, shoppar och tar sedan en lunch på stan. Eller  så är det filmmys som gäller hela dagen. Jag kanske kan gå upp för att flytta mig till soffan och hämta mat annars är jag som fastklistrad framför någon film. Denna dag får gärna spenderas med någon mysig som min pojkvän.
 
Beskriv dig själv med tre ord!
Envis, kreativ, positiv :)
 
Bästa blogg minnet? 
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på denna fråga. Men jag blir alltid glad när jag får fina kommentarer. Annars var det väl roligt när jag kom med på blogg.se's framsida och fick besöksrekord :)

Kan du visa sakerna du fick i 18 års present? alltså från familj, vänner osv! Typ i en video? 
Ja, det kanske jag skulle kunna göra!

När kommer nästa video upp? 
Jag brukar nästintill aldrig göra videos, men är det något som ni vill se mer av så kan jag självfallet försöka göra mer videor, kommentera i så fall gärna detta inlägget och säg vad ni vill se för video!

Kan du börja video-blogga mer? är sååå roligt med videos!
Se svar ovan. Vill ni ha mer videor så fixar jag det, men kom i så fall med förslag på vad för videor ni vill se!
 
Q&A | |
#1 - - Jossie:

Jag skulle också vilja åka till Australien :)

#2 - - Agnes:

Så fina bilder!

#3 - - Hanna Andersson:

Riktigt fina bilder!!

#4 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

#5 - - Julia Svensson:

Åh vad fina bilder!

sv: åh tack så himla mycket! Kram

#6 - - Julia:

bra svar och fina bilder :)

#7 - - sara:

Kul att läsa! :)

#8 - - Jenny Karlsson:

sv: tack så mycket :)

Bra svar :)

#9 - - Linneaellinore - FOTO:

Åh vad kul att få veta lite mer om dig! :)

#10 - - Emelie:

Va kul att få läsa alla svar :D

#11 - - Jossie:

Älskar verkligen frågestunder!!

#12 - - MATILDA ROSQVIST:

Roligt med svaren! :)

Upp