Fit Camp

Kommer ni ihåg för någon månad sen när jag gick på ett fit camp? Nu gör jag det igen. Precis som förra veckan så håller det på i fyra veckor och med träning två gånger i veckan. Första träningen är ikväll och jag har redan varit där en gång för invägning. Så för en stund sedan så ringde min coach från campet och gav mig mina värden från invägningen. Så jaa, det är fortfarande, precis som innan, min muskelmassa som måste öka. Så nu kör jag 4 veckors träning och ger allt! Efter dessa veckor ska jag se resultat, hade tänkt ta före och efter bilder bara för skoj skull och se om man faktiskt kan se någon skillnad. Who knows. Men sedan är det inte bara fokus på träning under dessa veckor utan även kosten, speciellt kosten. Så från och med nu, är jag nyttig.. Vi får se hur jag klarar av det ;) 
 
Träning | |
#1 - - Emilia Sjödin :

vilken fin klänning!

Upp