New in

Igår var jag på vårmarknaden som är i stan med mamam och mamma köpte dessa byxor till mig. Älskar dem, så sköna. Jag har ett par liknande byxor men som är köpta i Spanien och har ångrat att jag inte köpt ett till par, så passade ju perfekt att jag nu hittade dessa! Enda skillnaden är materialet då dessa är i ett stumt tyg medan de från Spanien är stretch, men båda är riktigt sköna.
 
 
Här är byxorna som jag köpte i Spanien, så nu har jag ett par färgglada och ett par svartvita, perfa ju!
Fashion | |
#1 - - lumia:

Ojj va fina! Skulle själv också vilja ha sådana de är så tråkit med bara svarta jeans :)

Svar: tack, jag blir så glad :)

#2 - - ♫♪ sandra:

härliga!

#3 - - Nathalie Tegelstam:

Såå snygga, verkligen riktigt häftiga :) kramkram

#4 - - Linnéa Thell Jansson:

Åhh älskar de svartvita!!

#5 - - Amanda:

Riktigt coola, passar så bra på sommaren med mycket färg!

#6 - - E V E L I N A:

Åh älskar de svart vita byxorna, super snygga!

Fin blogg du har :)

#7 - - Alva Carlbom - fotoblogg:

Åh så snygga!!

Sv; Tack så mycket. Ha en fin söndagkväll :)

#8 - - Amanda [SPONTAN]:

Läckra :)

#9 - - alvalandberg :

Sv: kan lova att det var gott också :)

Upp