Passion

Fick detta fina nagellacket igår i födelsedagspresent, love it! Önskade mig nagellack i basic-färger (utan massa glitter och sådant) då jag typ inte har några, och fick tre styckna så är nöjd! Detta kommer från OPI och heter Passion.
 
För övrigt så är jag hemma sjuk. Har ont i halsen, hosta, huvudvärk och feber. Det som är värst är ändå huvudvärken. Så länge jag är still så är det helt okej, men så fort jag rör mig vill huvudet sprängas. Har i alla fall fått i mig en treo nu så hoppas huvudvärken vill lugna sig lite. Har huvudvärken försvunnit tills imorgon så går jag nog till skolan! Så ja, dagen har bestått av att sova, dricka vatten med citron och ingefära och nu har jag precis satt på ett avsnitt av Förhäxad. 
 
Vardag | |
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Åh det var ju superfint!! :) kram

#2 - - VERONICA - fashion blog:

Såååå så fin färg! Enkelt, snyggt och stilrent. Gillart!! :) Kram!

#3 - - Elin:

jättefint nagellack! krya på dig <3
sv: tack så mycket :D

#4 - - Frida:

Superfint, skulle också behöva lite basicfärger!

#5 - - Hanna Victoria Sahlqvist :

Åh jag äälskar den färgen! Basic färger tycker jag är sjukt fint, att ha bara något enkelt på naglarna för att nästa gång man målar göra något mer "flaschigt" haha :)
Kram Hanna!

#6 - - N:

Fint!!

#7 - - Julia:

fin färg :)

#8 - - maja söderberg:

superfin färg!!

#9 - - Amanda♥:

Så fina naglar!

#10 - - MALIN:

Vilket fint nagellack :)

#11 - - Isabelle:

Så fint!

#12 - - malin:

åh den färgen var riktigt fin :)

Upp