18 baby

Idag fyller jag 18!
 
18. Jag är myndig. Jag får dricka alkohol. Jag får ta körkort. Jag får rösta. 
 
Det känns helt sjukt att jag nu är 18, hur kunde tiden gå så snabbt? Jag är myndig. Mina föräldrar har inte längre samma 'makt' över mig. Eller så länge jag bor under deras tak så är det ju fortfarande dem som bestämmer, men ändå. 
 
Idag så grattade min familj mig på morgonen med varm choklad och presenter. Och i eftermiddag kommer min släkt hem till oss på släktkalas, vilket är mys. Och sedan på söndag så ska jag fira med mina tjejkompisar! 
 
Vardag | |
#1 - - Meg:

men grattis på din dag :D vad fin du är!

#2 - - Emma:

Grattis! jag fyller 19 om mindre än en månad :p
Jag gillar också den första outfiten mest :)

#3 - - Ida Gratte:

Grattis fina du :D

#4 - - Lydia:

Grattis!!

#5 - - Carro:

Stort grattis till dig :)

#6 - - MALIN:

Fina fina fina du!

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis på din dag! :)

#8 - - Alice:

GRATTIS!

#9 - - Cassandra:

Grattis! :)

#10 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Grattis på födelsedagen! :)

#11 - - maja söderberg:

grattis, supersöt bild!!

#12 - - Nathalie Tegelstam:

Åh grattis Jessica, vad roligt att äntligen fylla 18 :) kramkram

#13 - - Jossan:

Grattis!
sv; Det var verkligen helt underbart där! Tack :)

#14 - - Amanda♥:

Ååh så fin bild! :)

#15 - - Sarah:

Grattis :)

#16 - - Rebecka:

Så fin bild! Grattis i efterskott fina du ♥ Hoppas du fick en jättefin födelsedag!

Kram

Upp