Throwback to 2013

För två år sedan så hade jag en liten burk som jag la i små lappar i, varpå det stod positiva saker som hänt i vardagen. Hände det något roligt, gjorde jag något särskilt, ja då skrev jag det på en lapp och la det i burken. Denna burken har stått i ett skåp i mitt rum ända fram tills nu, nu tog jag fram den och läste på alla lappar. Det var roligt att blicka tillbaka på alla händelser som hände år 2013. Totalt fanns det 65 lappar i burken, detta året ska det bli fler. Jag har redan börjat lägga i lappar, det kan vara både små och stora saker som hänt i vardagen. Förra gången skrev jag inte datum på lapparna, vilket jag i nuläget ångrar, så det har jag gjort på detta årets lappar. Så i slutet av året ska jag försöka göra något av alla lappar. Lite roligt att kunna blicka tillbaka på året :)
 
Allt & inget | |
#1 - - Sofia:

Ja så gott var det :D

Upp