Food

Efter att jag slutade idag vid 12 åkte jag hem och gjorde lite mat. Försökte mig på bananpankakor, och det gick ju sådär.. det blev gott och så, men dem blev ju inte direkt snygga. Sedan blev det pizzamackor (bröd med ketschup, kryddor och smält ost) och pizzabullar. Till detta en kopp varmchoklad med fluff i! Detta behövdes efter dagen. Nu är jag på bättre humör, lite gladare, lite lyckligare och mycket mättare, haha.
 
Mat | |
#1 - - KassandraPalma:

bananpannkakor är riktigt goda! har dock aldrig lyckats så bra haha men ändå

#2 - - Joanna- Journalist och föreläsare med Aspergers syndrom:

gottigt

#3 - - Maja:

Vad mycket gott! Fluff är ju grymt!

#4 - - LINNEA:

Det där såg inte dumt ut! Gott med pizzabullar!

Sv; Åh ja jag e så taggad :D KRAM

En fråga? Vad har du för typsnitt här i kommentarsrutan, så snygg och simpel!

#5 - - Mathilda - PHOTOGRAPHS:

Åh så mycket mumsigt! :)

#6 - - Josse:

Åh, vad gott!

#7 - - MALIN:

Mhmm, det där ser inte dumt ut!

#8 - - S A N N A ♥:

Åh vad gott!

#9 - - Linneaellinore - FOTO:

Mums, gud vad gott!

#10 - - frameit.webblogg.se:

åååhh va gott!! :)

#11 - - Linnéa Thell Jansson:

Nääää vad gott det ser ut :D

#12 - - Julia:

gott! :)

#13 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad gott det ser ut att vara, mina pannkakor ser värre ut. Är sämst på att göra det! :)

#14 - - Aschmanda:

Goottee :D

- Glöm inte min tävling där du kan vinna ett presentkort värde 500 kr, hos stylingagenten.se! :) <3

http://aschmandas.devote.se/blogs/29687942/taevling---vinn-presentkort-500-.htm#WriteComment

#15 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Mums! :)

Upp