Dressed up

Stort grattis på alla hjärtans dag till er alla! Jag hoppas att ni haft en bra dag och kommer att ha en bra kväll. Har/ska ni hitta på något speciellt idag? Kanske med pojkvän/flickvän, familj eller någon nära kompis? Isåfall berätta gärna! Jag själv ska nu möta upp Gustav och tillsammans ska vi äta på resturang Oliven, och sedan ska jag sova över hos honom. Mys!

Så här ser jag ut idag! Inte de bästa bilderna, har några bättre på min kamera men han tyvärr inte föra över dem innan jag skulle åka. Jaja, en fin klänning från Nelly är i alla fall vad jag har på mig idag!

 
Outfits, Vardag | |
#1 - - Sara:

åh va mysigt!

#2 - - Julia Svensson:

Så himla fin du är!♥

sv: Åh tack så jätte mycket!♥kram

#3 - - Amanda Niclasson:

Så fin är du!

#4 - - Ida:

Men vilken snygg klänning!

#5 - - maja söderberg:

åh va fin du är!!! riktigt söt klänning :)

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Mysigt med restaurang! :)

#7 - - Emelie:

Vilken fin klänning!

#8 - - Ida - Hon som föddes med LKG:

Hoppas du har haft en bra vecka :)

#9 - - Lina - my art & my life:

ååh vilken fin klänning! :)

#10 - - Linnéa Pyrrö:

Söt klänning!

#11 - - Henrietta Nylund:

Såå fin!

Upp