Desenio & DesignOnline

Nu när jag ska flytta med antingen mamma eller pappa så kommer jag få inreda mitt nya rum från scratch, vilket jag tycker ska bli roligt då jag på senare tiden har blivit väldigt förtjust i inredning. Så jag har redan nu börjat kolla in olika sidor efter inredning. 
 
Desenio så finns det massa snygga posters! Här ovan ser ni mina fyra favoriter. Hur snyggt skulle det inte vara att rama in och hänga upp, alternativt ställa på en hylla?! Min absoluta favorit av dessa fyra är nog "Black Lips", som ni hittar >här<. Så denna sida är i alla fall ett jättestort tips till alla er som tycker posters är lika snyggt som jag gör!
 
Något annat som jag har funderat på till mitt nya rum är detaljerna. Enligt mig är det vad som gör hela rummet! I mitt rum som jag har nu har jag silvriga detaljer, men jag har tänkt att det kommer vara guld, koppar eller mässing som kommer gälla i mitt nya rum, just nu lutar det mest åt guld. Dessa snygga inredningsdetaljer kommer från DesignOnline. Och vet ni vad? Just nu har Rabble grymma kampanjer med just DesignOnline, så checka in den >här<.
 
*Inlägg i samarbete med Rabble*
 
Inredning, Tips | |
#1 - - Emma & Julia:

Så snygga!

#2 - - Josephine:

Vad kul att inreda! :)

#3 - - Amanda Persson:

Älskar att köpa detaljer till rummet, så snyggt och roligt! kram :)

#4 - - Emilia Åkerberg:

Svar: Tack så mycket! :)

#5 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

älskar deras tavlor!

#6 - - Frida:

Åh vad kul! Jag längtar så tills att jag får flytta hemifrån för då kommer jag få bestämma allt själv :D

#7 - - Helen:

Jag är mitt i inredningfasen nu, men jäklar va tid de tar att inreda :P Hållt på rätt länge och inte ett enda rum är klart ännu :P

#8 - - Ida:

Tavlan med pussmunnen var ju så snygg!

#9 - - Ebba:

Så mycket fint!

Svar: tack så mycket :)

#10 - - Alice:

Så mycket snyggt!

#11 - - Linn Strömberg:

Ska också flytta snart och det ska bli såså kul att inreda :D

#12 - - Anonym:

sv; Jaa jätte roligt!:) ååh så härligt att få inreda allt från början! Så himla härligt inlägg!:)

#13 - - ida:

Sv; Jaa jätteroligt! Så härligt att få inreda allt från början. Så himla bra inlägg!:)

#14 - - Vendela:

Åh, så himla kul att inreda allt från scratch. Önskar dig lycka till! :)

#15 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Så mycket fint!

#16 - - Sari:

Så mycket fint!

Upp