Boxning

Denna grymt snygga bild på mig själv tog jag igårkväll, kommer nog komma upp fler av dessa bilder, då jag faktiskt gillade flera av dem. 
 
Hoppas ni alla har en bra dag! Just nu sitter jag på mammas kontor och väntar på att klockan ska närma sig 18.00. Då ska nämligen vi två gå på boxning. Yes, ni hörde rätt, boxning. Jag ska nämligen börja träna boxning! Egentligen så ska jag börja träna med pappa, men då han hade något jobbsak nu på kvällen så kunde inte han följa med. Mamma ska endast vara med på nybörjarkursen som håller på i 4 onsdagar. Sedan kommer mamma sluta, men jag och pappa kommer att gå över till att träna i en motionsgrupp (alltså vi kommer endast att träna för träningens skull och inte för att bli bäst och tävla) om det är roligt! Är i alla fall riktigt taggad!
 
Vardag | |
#1 - - frameit.webblogg.se:

vilken snygg bild och så cool frisyr :) Va kul med boxning, lycka till :D

#2 - - Solin:

Såå snygg bild!

#3 - - S A N N A ♥:

Åh vad kul med träningen och sjukt fin bild!

#4 - - Josse:

Fin bild!

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså åh vad du är vacker!

#6 - - LINNEA:

Åh nej va ballt! Hoppas det blir kul :D
Jättefin Bild kram

#7 - - Julia Persson:

Vad kul med boxning! Lycka till :)

#8 - - maja söderberg:

jättecool bild!

Upp