Viaplay

Som ni säkert vet så är alla hjärtans dag, som varje år, den 14 februari. I år så ska jag fira alla hjärtans dag tillsammans med min pojkvän. Vi ska äta på resturang och sedan ska vi hem till någon av oss där vi ska sova. Vi kommer troligtvis också sätta på någon film att kolla på. Och kanske kommer även ni det? I så fall har jag bästa tipset till er. För genom  Viaplay rabattkod så får ni den första månaden hos Viaplay för 0kr - alltså gratis! Hur bra är inte det? Jag har själv ett konto på Viaplay, vilket är grymt! Det finnas massa filmer som passar alla. Komedier, skräck, action, eller varför inte satsa på att kolla på någon romantisk film på kvällen på alla hjärtans dag? Så genom Viaplay rabatt har ni har redan där en mysig kväll framför er på alla hjärtans dag. Vad mer behövs egentligen? Köp lite choklad, kanske tänd något ljus, så kan jag garantera er mysstämning på högnivå.

Klicka på bilden eller någon av länkarna så kommer ni direkt till rabbles sida där rabattkoden finns. Rabattkod Viaplay = sant. Hoppas ni alla får en grym alla hjärtans dag, antingen med en pojkvän/flickvän eller med någon kompis eller någon annan som står er nära!

*Inlägget är i samarbete med Rabble.com*

Tips | |
Upp