Fakta om mig

Jag avskyr ordet 'kul', varför vet jag inte, men föredrar att man använder ordet 'roligt'.
 
När jag blir generad/nervös så skrattar jag, hehe.
 
När folk kittlar mig blir jag våldsam, jag börjar sparkas och slåss, hahah. 
 
Jag är hemskt dålig på att städa, eller rättare sagt, jag är hemskt bra på att stöka ner. Jag förstår verkligen inte hur mitt rum kan bli stökigt så snabbt? Och jag stör mig verkligen på det också, finns inget tristare än att komma hem till ett stökigt rum.. 
 
Jag gillar inte att vara hemma själv, speciellt inte på morgonen eller kvällen. Blir hur nojig som helst över minsta ljud.
 
Allt & inget | |
#1 - - ida foto. ♛:

åhh tredje och fjärde är sååå jag haha! asså om någon kittlar mig så slår jag sönder den andra, är såå himla kittlig hahaha :')

#2 - - Karin:

Den sista är såå jag. Är hemma själv varje vardag till middagstid och blir helt stel och livrädd när huset knäpper.

#3 - - Jennifer s Gidlund ♡:

Otroligt fin bild på dig! Sista stämmer bra in på mig med fast jag och min kille flyttat till en egen lägenhet haha! :)

Upp