Bloggar jag följer

 Maja är en 16-årig tjej som bloggar om lite allt möjligt, sin vardag, och till detta lägger hon upp många fina bilder!
 
 
Alice är en tjejen som lever drömmen, hon bor nämligen i Paris! Hur coolt är inte det? Och på hennes blogg får vi följa hennes liv i den franska huvudstaden.
 
Julia är 15 år gammal och på hennes blogg får man alltid se ljusa fina bilder. Love it! 
 
Och till sist har vi Pouline som alltid lägger upp grymt snygga bilder på sina lika grymt snygga outfits.
 
Fick en frågra i min frågestund om bloggar jag läser och detta är fyra av mina favoritbloggar som jag läser nu!
 
Jag kom hem från London sent igårkväll och jag kan säga att jag har haft det toppen! Nu sitter jag i skolan och har svenska. Jag har inte hunnit lägga över bilder från kameran till datorn innan så ni får se bilder från London först ikväll!
 
Tips | |
#1 - - Oslofru:

Så kul att få lite nya bloggtips ;D

#2 - - Linnéa Thell Jansson:

Läser också den sista :)

#3 - - Linnéa Thell Jansson:

Läser också den sista :)

#4 - - N:

Kul med bloggtips!

Upp