Fredag? Sorry.

Idag känns verkligen som en fredag, vet inte riktigt varför, men tycker bara det gör det! Men tyvärr inte.. men dock så är det ju fredag redan imorgon, så det känns helt okej. 
 
Idag efter skolan så hade Cinerama och BLS (två föreningar på skolan) filmvisning i aulan. Dem visade de två första hunger games filmerna, lite sådär bra timat nu när den tredje går på bio. Jag såg bara första filmen, men det var mysigt. Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att maten ska bli klar, det blir hemmagjorda hamburgare, sååå gott!
 
 
Om ni undrar över den dåliga uppdateringe så beror det på att mitt photoshop har tagit slut så kan inte fixa några nya bilder, och tycker det blir så grymt tråkigt med ett blogginlägg utan bilder.. Så jaa, här kommer i alla fall en arkivbild, det är ju alltid något, right?
Vardag | |
#1 - - Johanna ♡:

Så fin du är! Kram

#2 - - MALIN:

Du är så himla himla himla fin!

#3 - - MALIN:

Idag har jag öppnat lucka nr. 3 och där gömde det sig min julkalenders första tävling, i samarbete med caseapp. En vinnare kan vinna ett presentkort värt 300 kr, att designa sitt eget skal eller skin för :) Var med och tävla vettja - ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!
http://malinkirstine.se/2014/12/03/lucka-3-tavling/

Upp