Tävling

 
Nu har ni chansen att vinna en valfri bikini från To Die For!
Allt ni behöver göra är att följa To Die For på instagram: @TodieforSwimwear
Eller på www.facebook.com/TodieforSwimwear
Kommentera nedan när det är klart, skriv även vilken modell och storlek ni skulle vilja ha. 
OBS! Glöm ej fylla i mailadressen!
 
Tävlingen avslutas den 3 april. 
 
Lycka till!

Tävlingen är avslutad!
| |
#1 - - Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly:

Åh vad kul! Jag följer på Facebook och skulle hemskt gärna vilja vinna modellen "Thinking of you" i storlek medium! Hoppas hoppas! Kram!

#2 - - Cajsa Dahlberg :

Har gillat deras fb-sida! :) Skulle vilja vinna "Hip's don't lie" i storlek M i både över- och underdel! :)

#3 - - Felicia - Konstverk och mammaliv.:

Jag är med och tävlar, och gillar sidan på fb med namn Felicia Nilsson.
Om jag vinner skulle jag vilja vinna Gone To Cali - White, i strl M i både under och överdel. :)

#4 - - Julia:

Följer på facebook och instagram sedan länge! :)
Jag skulle vilja vinna Madalynn, xs i underdel och s i överdel :D

[email protected]

kram!

#5 - - maja söderberg:

Jag är med! Vill vinna "hips dont lie" s i underdel och m i överdel :)
[email protected]

#6 - - Selina:

Jag är med! Följer och gillar redan och skulle vilja vinna "Thinking of you"

#7 - - JENNYH - Mammablogg:

Snygga! Men ser ju typ ut som underkläder :)

#8 - - julia:

Jag är med! Jag har gillat dom på fb (julia lindqvist)

Modell: Summer Breeze Bottom - Dark Blue
storlek: medium

:)

#9 - - elin:

Jag är med i tävlingen! Jag följer deras instagram och jag skulle vilja vinna 'Hips don't lie'. Storlek XS i underdel och S i överdel. Jag skulle vara så sjukt glad om jag vann ;)

#10 - - Daniella:

Hips don't lie, storlek XS.
Gillar på facebook och följer på instagram.
[email protected]
Xoxo.

#11 - - Linnea B:

Skulle vilja vinna Sugar Daisy Yellow, storlek L både delarna!
mail: [email protected]
Gillar både på facebook och instagram :)

#12 - - Amanda [SPONTAN]:

Men åh vad roligt, jag är helt klart med och jag har gillat på Facebook som Amanda Jona :) Skulle verkligen behöva en ny bikini då jag drar till Mexico om en vecka och de har inte fått ut några fina bikinis i butikerna än :)

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha ”Summer Breeze” (Dark Blue) i storlek S på överdelen och M på underdelen då den är så himla fin :)

Mejladressen är [email protected]

#13 - - Jenny:

Den blåa, Summer Breeze. I stl m, har small i vanliga fall men då jag ska få en bebis om en månad så vet man aldrig hur kroppen kommer se ut i sommar, om man kan visa sig på stranden ens. Men då tror jag stl m blir bra i alla fall. Jätte fina bikinisar, så hade inte spelat någon roll vilken jag hade fått.

Gillat dom på instagram. Rolig tävling :)

Glömde skriva min mail adress så skickade igen

#14 - - Sanna Svedin:

Jag är med!
Skulle vilja vinna Summer Breeze, båda delarna i storlek S:)

[email protected]

#15 - - Mathilda:

Jag skulle bli superglad om jag vann och skulle isåfall vilja ha en i modellen "only you" och både över- och under delen i L. Så nu är det bara till att hålla tummarna för att ha tur!

Jag följer dem på instagram där jag heter mathilda_h
[email protected]

#16 - - KassandraPalma:

jag är med! jag följer de på instagram och har gillat de på facebook

jag skulle vilja vinna hips don't lie i storlek M i båda delarna

[email protected]

#17 - - Vanja Kruse:

Jag har gillat på FB! Jag älskar verkligen deras spetsbikinis kan tänka mig vilken som helst faktiskt :D Men mest gillar jag nog den gula sugar daisy, så himla somrig och söt! Storlekarna är Top m bottom S :) [email protected]

#18 - - Molly Adam:

Hej! Jag har gillat sidan på fb, jag skulle vilja ha setet "Thinking of you" storlek S på toppen och XS på underdelen :)

#19 - - Veronika:

Jag har gillat deras FB-sida nu, och skulle vilja ha Hips Don't Lie, överdel: L och underdel:M
Puss

#20 - - Isabella:

Hej, jag följer dem på instagram och skulle vilja ha hips don't lie i storlek small! :) skulle vara kul att vinna då det snart är sommar och man ska bada och sola mycket! :)

#21 - - Kajsa:

Jag är med! Gillar redan deras sida på facebook och följer dom via instagram sedan en tid tillbaka.

Jag skulle gärna vilja vinna hips don't lie i storlek s på överdelen och xs på underdelen. Otroligt fin bikini, skulle känna mig väldigt fin om jag fick bära den i sommar. :)

#22 - - Susanne:

Gillat to Die for på FB :)
Like an angel, small

#23 - - Henrietta:

Jag är helt klart med!
Önskar mig ''Thinking of you'' i storlekarna S i båda delarna! Följer på instagram från förr!
Är i panik just nu i sökandet efter en bikini, hittar ingen som passar och ska till spanien om 2 veckor! Skulle bli överlycklig ifall jag skulle vinna!
Kramar!

#24 - - ebba :

jag är absolut med, så himla perfekt till mallorca snart, måste verkligen ha en ny tills dess! har gillar på fb för länge sedan och skulle vilja vinna denna fina i storlek S i båda delarna www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html


sv; åh tack fina du :)

#25 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Jag är med och gillar på facebook: Hanna Andersson
Jag vill vinna LOLA i storlek S
Mail: [email protected]

Upp