Pluggschema

Jag är ganska dålig på att planera mitt pluggande, det måste jag erkänna.. Så nu har jag fixat ett schema på när jag ska plugga, det känns redan mycket lättare! Och det var inte så mycket som jag trodde, som det ser ut nu är hela helgen fri, fatta känslan, så sjukt skönt. Nu gäller det bara att försöka följa mitt "pluggschema" det är väl det som kommer bli det svåra, haha.
 
 
Vardag | |
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Fin du är och jätte fint halsband :)
kram

#2 - - Magda:

Hej! Jag har precis startat upp min första tävling på bloggen! Du får jättegärna vara med och få chansen att vinna ett värde av 119:-!
Kram

#3 - - Linii:

fin du är! :)

#4 - - Micaela:

så fin!

#5 - - hanna:

härligt min dag har också varit bra !:)
fin bild verkligen!

#6 - - MATILDA:

fin bild!

#7 - - Amanda [SPONTAN]:

Härligt :)

#8 - - isabella:

Så fin bild på dig! :)

#9 - - VERONICA:

Jättefin bild! :) Kram

#10 - - Sofie Hedman:

Gu så söt du är, å ditt hår är jätte fint! :)
KRAM

#11 - - Linneaellinore - FOTO:

Du är så otroligt fin!

#12 - - linda:

jag kör också med pluggschema det blir inte lika stressigt då :)

Upp