With glitter in my face

Inatt så var jag inte alls trött, utan snarare tvärtom. Och så blev jag på humör för att sminka mig och fota. Så där stod jag i mitt rum mitt i natten och tog kort. Kollade på bilderna nu på morgonen, och blev väl helt okej nöjd, det svåra är ljuset, när jag står i mitt rum mitt i natten. De enda ljuskällorna jag har är taklampan, skrivbordslampa och kamerans fasta blixt. Men som sagt blev i alla fall helt okej nöjd! Denna bilden redigerade jag precis, så ja, bjuder på den! Vi får se när jag tar mig tid att redigera de andra. 
 
Allt & inget | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Fin bild!

#2 - - Venice:

Coolt! Det där till en snöig vit klänning ikväll skulle va skitsnyggt! :D

#3 - - Felicia - Modell:

Snyggt! :)

#4 - - Malin Thorell [ PINKPIERCING ]:

Cool bild! :)
Gott nytt år!

#5 - - Aina Strand:

åh vilken fin bild :D

#6 - - Robex Lundgren:

snyggt

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså WOW! Så snyggt!

Upp