Herbalife

Jag har för ungefär två veckor sedan börjat dricka något som heter Herbalife. Detta är då som det står på burken en "hälsosam måltid" som man ska dricka istället för att äta ett mål mat. Jag och min mamma började med en träningssak (förlåt kommer inte ihåg vad det heter) då vi tränar två gånger i veckan med andra människor. Första gången vi kom dit var det invägning med en speciell våg som vissade en massa saker och efter fyra veckor ska vi då få väga oss igen och se resuktatet. Allt det här drivs då av Herbalife och då det är gratis så tjänar dem pengar på att sälja sina produkter, men som man absolut inte måste köpa. Jag valde i alla fall att testa detta under dessa fyra veckor (eller kanske tills burken tar slut) och jag valde smaken cappucino men det finns en massa andra smaker. Jag dricker då detta till frukost då min frukost ändå brukar vara ganska slarvig och onyttig och sedan som ett mellanmål när jag kommer hem efter skolan. Utav denna så ska man då bli piggare då man får i sig allt som behövs som jag förstått det. Och dricker man denna en gång om dagen så ska det hjälpa en att balansera medan om man dricker två gånger om dagen hjälper det en även att gå ner i vikt (jag dricker den 1 och en halv gång då mellanmålet ska vara lite mindre). Änsålänge kan jag väl inte säga att jag har märkt någon resultat, jag känner inte direkt att jag är piggare, men jag hoppas att det kommer, jag får helt enkelt ta och se.
 
 
Även fast ni kanske tror detta så måste jag bara säga att detta inte är något sponsrat inlägg på något sätt och jag rekomenderar er inte heller att börja med det då jag ännu inte ens vet om det hjälper. 
Mat | |
Upp