Utmanad

Jag blev utmanas av Alicia
 
1. Favorit film/serie?
Oj, svårt, finns så många bra filmer och serier! Mina favorit filmer är nog Harry Potter, Sagan om Ringen, Fast and Furious och Star Wars. Favorit serierna får nog bli Grey's Anatomy, One Tree Hill och Vampire Diaries.
 
2. Vad använder du för smink till vardags?
Jag använder bb cream, concealer, puder, mascara, brynpenna och ibland rouge eller bronzer.
 
 
3. Fest/Hemmakväll?
Det är alltid roligt att vara på fest med vänner men jag älskar också att ligga i soffan och se på film. Så tar nog faktiskt hemmakväll.
 
4. Varför började du blogga?
Jag ville visa upp mina bilder och skapade därför en fotoblogg (www.jessicafotar.blogg.se), men bloggen blev mer och mer "vardaglig" så jag bytte till denna bloggen då jag kände att den andra bloggens namn stängde in mig i ett hörn eller vad man ska säga.
 
5. Vad är det bästa med att blogga?
Oj svårt! Det är skönt att ha ett ställe där jag kan skriva av mig om jag skulle vilja, vilket jag kanske inte gör så ofta men jag kan, och det känns som en trygghet. Sedan blir jag alltid lika glad när jag får positiva kommentarer, det känns så grymt bra, en riktig ego boost!
 
 
6. Din bästa julklapp i år?
Oj, svårt. Men jag fick en Henri Lloyd väska som jag önskat mig riktigt länge. Den är så fin så det var nog den bästa julklappen jag fick i år. 
 
7. Favoriten på julbordet?
Köttbullar!
 
 
8. Chips/Godis?
Helt klart chips! Skullle välja det framför godis varje gång.
 
9. Hur ser den perfekta morgonen ut för dig?
För det första så ska jag ha lång sovmorgon. Jag ställer klockan även fast jag inte behöver vid kanske 8? Tycker det är skönt att kunna ta lång tid på mig på morgonen. Jag duschar, bakar scones (så gott till frukost!) och fixar mig sedan, utan stress. Det är nog min perfekta morgon.
 
10. Vad är du rädd för?
Spindlar och syshor.. USCH.
 
11. Vilka olika bloggportaler har du testat? Och vilken är bäst enligt dig, varför?
Jag har bara testat blogg.se och gillar den starkt. Blogg.se är enkel och bra, så har inga planer på att byta.
 
Egentligen är det meningen att jag ska utmana 11 nya bloggare med 11 nya frågor. Men istället utmanar jag er med samma frågor. Skriv gärna nedan om du har antagit utmaningen så jag kan läsa vad du svarade!
Allt & inget, Q&A | |
#1 - - Emma Berglund:

Svar; Tack så mycket fina du!

#2 - - Lina Johansson:

Kul att läsa!

- Så lite så :)

#3 - - Nikaia:

ja RIKTIGT! :)

Upp