Julklappar

Jag har fått frågan om vad jag fick i julklapp och om inte jag kan ta och visa det, och visst kan jag det!
 
Jag fick ett presentkort på nagelsalongen Nail icon, ett body butter från The body shop och parfymen Beyoncé pulse (luktar fantastiskt!). 
 
Riktigt kass bild! Men jag fick iaf denna ram som ska upp på väggen så fort jag fyllt den med bilder.
 
Favorit klappen! En Henri Lloyd väska som jag önskat mig länge nu. Det är en ny träningsväska, typ, behövdes verkligen då min gamla börjar ge med sig. Ni får se bättre bild sen när jag använder den för första gången.
 
En ny lampa.
 
En tigerspindel som min lillebror gjort, den har jag som prydnad i mitt rum nu, haha. En ringhållare i form av en katt och mitt nya favorit smycke, att armband!
 

En spegel med ett smyckesskåp i sig, perfa!
 
Jag fick även ett rosa nagellack från min lillebror som lyser under UV-ljus, så det ska jag ha på mig nästa gång vi kör laserdome, haha!
 
Jag tror nog inte att jag har missat något nu. Jag är i alla fall riktigt nöjd över alla mina julklappar!
Vardag | |
#1 - - Ida - foto & häst:

fina klappar! Ett sånt smyckesskåp ska jag med köpa, så bra!! Är de Speggi du har? :)

#2 - - Elin:

Fina julklappar.

#3 - - Nora:

Sv; Hihi, ja! :)
Jätte fina saker! :D

#4 - - EMMAWHO:

Så fina julklappar! :)

#5 - - Elinore:

Jätte fina och bra paket :D

Gott nytt år :D <3

#6 - - MATILDA:

fina julklappar :)

Upp