En lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag började på gymnasiet, haha, det var något nytt! Jag har stått modell för Emelie Ohlssons Workshop, det var riktigt roligt. Sedan har jag väl gjort en massa annat men som jag inte kan komma på nu.

 

 

Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit bra!

 

Blev du kär i år?

Nej..

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

Är sämst på datum. Kommer bara komma datum fö typ födelsedagar och sånt. Men kommer ihåg olika händelser så som Stockholm med klassen, Liseberg med fina vänner och var modell för Emelie Ohlssons workshop, men kommer inte ihåg datumen.

 

 

Vad är din största framgång 2013?

Oj. Det vet jag faktiskt inte.

 

Bästa köpet?

Helt klart min nya kamera!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Min nya kamera.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket gjorde mig riktigt glad, så som min familj och mina vänner.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Albatraoz, Hey Brother, Royals och många mer!

 

Vem har du umgåtts med mest?

Min fina kompis Klara har nog behövt stå ut med mig mest.

 

 

Har du haft ett förhållande under 2013?

Nej, det har jag inte.

 

Vart reste du under 2013?

Till Turkiet och Stockholm.

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Mer äventyr, eller äventyr och äventyr.. Jag vill hitta på mer!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag firade hemma med min släkt.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Inget som jag kan komma nu i alla fall.

 

Vem saknade du?

Jag har nog inte saknat någon särskild, har haft dem som står mig närmast hos mig.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Träffade många nya nu när jag började gymnasiet, men dem bästa är nog Veronika, Matilda, Cajsa och Molly.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Våga satsa mer, var inte så feg!

Q&A | |
#1 - - Linneaellinore - FOTO:

Åh vad fin du är! :)
Tror jag tar och lånar denna lista om det är okej?:)

Upp